13 Nisan 2013 Cumartesi

BENİ BÖYLE SEV 10. BÖLÜM FRAGMANI İZLE 15 NİSAN

TRT 1 ekranlarında her pazartesi akşamlarına damga vuran bir aşk dizisi olarak bilinen Beni Böyle sev merakla beklenilen yeni bölüm fragmanı web sayfamızdan takip edebilirsiniz. Beni Böyle Sev dizisinin 10.bölümü 15 nisan 2013 pazartesi kaldığı yerden kaldığı yerden sevenleriyle buluşmaya hazır. Bu hafta Beni Böyle Sev dizisinde neler olacak neler yaşamacak.

Resmi web sayfasına baktığımızda Beni Böyle Sev 10.bölüm özeti şöyle geçmektedir. Ayşem, evlenmiş olmalarına rağmen, Ömer"e mesafeli duruşunu sürdürmektedir. Onu yeterince tanımadığına dair endişeleri vardır. Seda ve Nadide"nin yaklaşımlarıyla Ayşem"in korkularını tetiklenir. Bu sırada Safiye, Ömer ile Ayşem"in arasındaki gizli gerçeği öğrenir ve Nadide"yle paylaşır. Duyduğu şeyler, bu evliliğin bir an önce sonlanmasını isteyen Nadide"yi umutlandırır. Ayşem"le yüzyüze gelir.

0 yorum:

Yorum Gönder